Torsdag

Jag har haft massor att göra:S
Så därför har jag inte hunnit att skriva här inne..har jobbat och spelat:P

Nu idag blir jag hemma med mina älsta dotter för hon är sjuk idag:(
Skulle ringa till f-kassan för att göra en anmälning om detta så valde jag att göra det via datan fylla i papper osv..ja väl vid datan så ska man svara på tusen frågor samt sen ska jag få ett intyg som jag måste skicka till skolan för att dem ska bevisa att det äör verkligen så..vad är detta land på väg nånstans det e ju inte klokt vad folk har försört våran systen med falska uppgifter och tagit ut vård av barn fast dem har jobbat..nu får vi lida av det som inte har ens tänkt tanken att fiffla om 100 lappar!!!

Är det värd DETTA!!!

Tydligen:(

Aja ska bara ta handom mina tös spela med min bror å njuta av dagen..det har snöat här nere av alla ställen..men det lär väl försvinna då nån bara släpper en fiss ute*S*

hoppas ni alla får en kanon dag idag och tänk er att det är FREDAG!!!


Kram så ses vi..igen....snart:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0