Lite fakta om mig och min familj:D

Jag kan börja berätta om mig och min familj lite

Jag är 31år och MAMMA till 3 underbara PRINSESSOR!!

Jag är född i s-tälje -77,sedan -80 flyttade vi till finland,med hela famijen-84 flydde vi mer el mindre tillbaks till sverige,och sedan dess har jag bott här fast lite på olika ställen


Jag är gift med min underbara JOHAN som jag älskar mer än livet själv,han är ärligheten själv och skapar alltid egen uppfatning om saker och ting så som om människor också.

Han är väldigt enkel om man kommer in han på livet vinner man hans vänskap så finns han där alltid.Han har valt bort massor av människor ur sitt liv pga olika andledningar dem människor vet nog bäst själv varför det blev som det blev.

Men som sagt han är en bra familje far då han är inte trött vilket han lider ofta av..hihihi

Hans liv går ut på att se till att familjen mår bra och vi har det vi behöver.Nog pratat om JOHAN


Jag ja de e jag de..vet inte hur man ska förklara mig som person men jag är väldigt glad person och vill alltid att alla ska må bra och ha roligt i min sälskap,jag bjuder på mig själv med råge

Jag e som sagt Finsk och därför skriver som en kråka..hahaha

Har iaf nått och skylla på mer än kanske många andra har

Jag lever för min man och mina barn,när man har left ett liv innan som inte va från denna planet så lär man sig uppskata det man har och det man får,njuta av livet medans man finns.

När man har fyllt 30 så som jag så märker man också att man ändras som person väldigt mycket förr gav jag tills jag va helt slut och människor bara trampa och utnjutjade det så mycket som möjligt men nu när man e som sagt 30+ så väljer man bort människor som suger musten ur en eller bara lever på skvaller eller andras mående,eller det finns dem som lever bara på sitt ytre men insidan är bara en massa skit och kaos.

Man ska akta sig för i varje trädgård finns det ormar så som i din och grannens är en ordspråk jag använder mig ofta av och som stämmer till 110%

Passa på njut och va glad att du finns på denna jorden för allt du har är bara till låns eller bankens

Ja nu får det vara nog pratat om mig me


Ha de bäst å lämna gärna fotspår på min sida om du har vägarna förbi här!!!


QRAMIZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0