Ja då va de måndag:S

Vaknade av att älsta dottern kom in till mig och sa att hon oxå har blivit sjuk och har jätte ont i halsen:(
ja det va bara ringa skolan och sjukanmäla henne.
Där efter började min mobil pipa samt ringa från mitt jobb..MORRRR!!!
Ja  jag viste redan då vad det va om jag kan hoppa in för folk har blivit sjuka..men tycker att om jag inte svarat på deras SMS så kan dem väl räkna ut tycker JAG att jag inte kan..nej då ska man ringa oxå å kolla:(

Aja det va min natt sömn jag som trodde så himla mycket att få sova länge idag..puu där fick jag....

Å inte mindre för det kom på att jag ska vara på A-medlingen idag..men hur ska jag göra som har nu 3 sjuka barn!!!

1- Ringa dit och flytta tiden å bli avstängd från A-Kassa
2- Gå dit och inga papper har jag ordnat för jag har sjuka barn:(

Aja jag har nu iaf fått skrappat ihop lite jobb jag har sökt som jag har sparat på min mail samt vissa svar jag har fått från sökta jobb..usch...hatar detta!!!

Jag får så ont i magen när jag måste gå dit det känns som reda domstolen för mig ole dole doff kanske kanske inte....FY FAN JAG HATAR DET!!!!!


Jag skriver mer om ikväll hur min DOM har blivit och om jag har kommit nånstans med deras så kallade kloka ord..mhuaaa   mhuaaa


tjingeling så länge...ps..det är halt ute!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0