Hemma nu:P

Nu är jag hemma efter att ha suttit hos vännen min och försökt pyssla ihop denna sidan.
Det va kul och väldigt klurigt samtidigt att komma in i denna världen men vi får tjämpa på tillsammans:D
Jo efter att vi gick från henne så kom vi ut så snöa det samt regnade så man kan ju bara tänka sig hur snor halt det kommer att bli imorgon så akta er om ni ska ut imorgon!!!!

Jag och min kära Johan skulle ju ta ut våran underbara hundar en sista runda för natten så mitt i rundan så sa jag till Johan att mina skor läcker in vatten..å inga strumpor hade jag på mig...snacka om att jag FRÖS om fötterna:(
Så efter ett tag säger han vi vänder..tack tänkt jag..så jag sket fullstädigt på väg hem om jag så trampade i vattenpöl för jag ville bara hem å ta av mig mina skor!!!

Så nu sitter jag iskall om fötterna med mina HELLO KITTY tofflorna på mig å försöker få liv i mina tår igen:D

Ska hoppa i säng snart för imorgon är det ny dag MÅNDAG å jag hatar måndagar:S

Gonatt på er:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0