En ny dag igen

Ja som sagt det är tisdag..igen!!

Barne traskade iväg med Johan till dagmamman och därifrån kör Johan till jobbet det betyder bara en sak!!!

HOME ALONE!!!!

Älsta sköter ju sig själv så gott som jag sa bara till henne glöm inte att ni har idrott idag..sen gick hon iväg till skolan.

Ja nu sitter man här och mår illa efter att ha hält i mig 1½ glas O´boy:(
Ska man bara låta det va eller kanske gå lägga sig så när man vaknar så mår man bra igen:)
Ja ni kanske tänker aja de e väl inget..men för mig är det:P

Jag har för ett litet tag sedan gjort en Gastric bypass OP så med andra ord de jag äter är inte mycket å det jag dricker tar upp en del i magen:(

Så ibland när man är glupsk som JAG så mår man illa efter att fått i sig för mycket sött saker!!
Att man aldrig lär sig att LAGOM är bäst..nej dumma finne som man är å ha galen så kan man ha mer mer mer mer än alla andra..hahaha ja då står man där skägget i brevlådan å illa måendet på  köpet..*S*

aja få se hur min dag slutar en sak vet jag att jag kan göra precis som jag vill sova el glo på tv el film å ingen som skriker på mig MAMMA el Elina kan du kom hit titta här titta där..ja de e bara jag å mina hundar Maija å Isabella å tur e väl de att dem inte kan prata just nu för tror inte jag skulle vilja veta deras åsikter om mig just nu å mina tankar..*ASG*

ses senare..idag menar jag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0