Arbetsförmedlingen!!!

Hatar att ens behöva nämna deras namn dem har inget vettigt att ge mig eller hjälpa mig som person..dem sitter å knappar på sina datorer å tror dem är lite viktiga..fy vilka ynkryggar..dem har väl aldrig lyft ett finger för att veta vad ETT jobb är!!!

Sen är det ju så att vi som tar allt man får å hittar å de man söker för fullt är typ..ja men du vet att våran polycie el hur man nu stavar deras fina ord..säger att du måste minnst si å så göra för att passa in i våran sök motor..ta er i röven å eran sök register..vad tror dem att man gör..rullar tummarna å hoppas att gud ger mina barn maten för att överleva..jag jobbar ju alla tid jag får å kan..men jag blir ju anmäld om jag lämnar mina barn själva utan barntilysn men vem kan ta handom dem då jag jobbar tex kväll...natt..ja gud kanske!!!

Aja fick iaf genom mina papper dit idag å saknas en del så måste dit nästa vecka å bara lämna in dem så kanske dem är nu tysta å nöjda ett tag!!

Hatar mydigheter...låt mig va å ge mig fast jobb....GUD!!!


Ses ikväll

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tita titta...du bloggar!!!!!!!!!!!

2009-01-19 @ 14:49:15
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0